آیا سنگ کلیه و قبر مشترک در PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا سنگ کلیه و قبر مشترک در PKD

این سنگ کلیه و گره از قبر در PKDUn سنگ کلیه، همچنین به عنوان یک سنگ کلیه و یا Nephrolith شناخته شده است، آن را قطعه جامد از مواد اولیه ای که در کلیه ها مواد معدنی در سنگ orina.Si به شکل به اندازه کافی رشد uréter.Esto می تواند منجر به انسداد به درد شود. سایر علائم همراه شامل تهوع، استفراغ، تب، خون در ادرار، چرک در ادرار و دفع دردناک ادرار.

اکثر سنگ ها به علت ترکیبی از عوامل ژنتیکی و ambientales.Y برای بیماران مبتلا به PKD تشکیل، شرایط خود است که اغلب به علت محاسبات renales.Aquí مقاله می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را با این امید که این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود و یک درمان مناسب تر را انتخاب کنید.

تماس با دکتر آنلاین برای جزئیات بیشتر در مورد این و یا دیگر اطلاعات مفید به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

برای بیماران مبتلا به PKD، کیست های متعدد آسیب عملکرد کلیه و باعث انسداد، ساخت روز orina.Día دفع عادی، این وضعیت بدتر و بدتر خواهد شد، منجر به سنگ کلیه. بعضی از داروها و ضروری ESWL (ضربه ای از خارج سنگ شکنی موج) می تواند کمک به کاهش وضعیت بیماری.

بنابراین در این مورد، به حل و فصل بیماری کلیوی راه اساسی برای درمان محاسبات پزشکی renales.Micro-چینی Osmotherapy ارائه می دهد یک گزینه بهتر برای بیماران مبتلا به PKD است. این می تواند سلامت بیمار محافظت عملکرد کلیه باقی مانده و افزایش تا آنجا که امکان پذیر است. مهمترین آن این است که آن را فراهم محیط زیست بهتر در محیط داخلی و بازیابی کلیه ترویج می کند.

به enfermedad-renal@hotmail.com +86 18230015367 برای detalles.Además تر به طور مستقیم، پست الکترونیک و یا پیام زیر را ترک کند، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر می شود به سرعت به صورت رایگان: لطفا واتساپ اضافه و یا تماس .





:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: